Stoły do jadalni, kuchenne akcesoria i niezbędne rzeczy do sypialni. To tylko niektóre z nowych produktów wyposażenia wnętrz, które firma JYSK zaprezentowała podczas transmisji online dziennikarzom i influencerom w całej Europie.
W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni, w centrum Kopenhagi, przedstawiciele firmy opowiedzieli o podejściu do wdrażania nowych trendów w produktach oraz o zrównoważonym rozwoju i aspektach ekologicznych oferowanego asortymentu. Została także pokazana najnowsza kolekcja Nordic Bath.
Nowe dodatki oraz tekstylia nawiązują do elementów, które przynoszą poczucie komfortu i bezpieczeństwa użytkownikom: miękkie faktury, zaokrąglone kształty.
Duża ilość bodźców w otaczającym świecie, różnorodność i krzykliwość kolorów sprawia, że we wnętrzach domów najczęściej chcemy kolorystyki przynoszącej wyciszenie i relaks. Dlatego nadal pozostają dominujące flagowe kolory skandynawskie: biel, odcienie szarości, ale też pojawiają się barwy zbliżone do kolorów ziemi: odcienie piaskowe, brązy.
Najważniejsze w kolekcji:
Kosz łazienkowy VEGBY – wykonany z alg morskich, który nadaje elegancji klasycznemu koszowi toaletowemu.
Dozownik mydła ESSVIK – wykonany w 51% ze szkła pochodzącego z recyklingu, przezroczysty, utrzymuje neutralną i spokojną tonację łazienki.
Pojemnik i taca ARDALA – wykonane z drewna mango z certyfikatem FSC®, elegancki sposób na przechowywanie biżuterii lub drobnych przedmiotów.
“Wracamy do podstaw, coraz więcej osób stawia na minimalistyczny i proekologiczny styl życia. Zależy nam, aby oferować produkty przyjemne dla oka, ale i stworzone z myślą o długim czasie użytkowania. – mówi Sylwia Filimon, Dyrektor komunikacji JYSK Polska.
Link do spotkania w Kopenhadze: https://vimeo.com/625290923/3f…
Zapraszamy do JYSK i obejrzenia najnowszego katalogu tego duńskiego sklepu z przedmiotami w duchu hygge.