Żabka jest marką rozpoznawalną przez 97 proc. dorosłych Polaków, którzy wiedzą, że znajdą w sklepach sieci m.in. unikalne produkty marek własnych, smaczne przekąski, świeżo wypiekane pieczywo, aromatyczną kawę i szereg usług dodatkowych. Franczyzowe sklepy Żabka to nowoczesne placówki, gdzie klienci dokonują wygodnych zakupów, a franczyzobiorcy sieci rozwijają się dzięki nim na lokalnych rynkach. Teraz jeden z nich otwarty będzie w Centrum Handlowym MARYWILSKA 44.
Sklepy Żabka przyciągają klientów nie tylko w poszukiwaniu podstawowych produktów spożywczych, ale także szerokiego asortymentu przekąsek, dań gotowych i ciepłych przysmaków z kącika Żabka Café. Placówki sieci oferują również szereg usług dodatkowych, które sprawiają, że w jednym miejscu można załatwić wiele codziennych spraw. Usługa nadawania i odbioru paczek, możliwość opłacenia rachunków oraz wypłaty gotówki eliminują konieczność odwiedzania kilku innych punktów handlowych – nie dziwi więc fakt, że połowa dorosłych mieszkańców miast powyżej 20 tys. mieszkańców odwiedza Żabkę przynajmniej raz w miesiącu, zaś każdego dnia w całej Polsce zakupy w placówkach sieci robi ponad 2 mln osób.
Sklepy Żabka prowadzone są przez niezależnych przedsiębiorców w ramach współpracy franczyzowej. Przy wkładzie własnym wynoszącym jedynie 5 tys. zł zyskują oni pełne wsparcie sieci w prowadzeniu placówki, gotowy na przyjęcie klientów sklep, a także gwarancję miesięcznego przychodu podstawowego wynoszącego obecnie 17 tys. zł przez pierwszy rok działalności oraz do 12 tys. zł na rozwój biznesu.